MALTA KINGS CUP (Malta)

 
                  

DATUM

 Donderdag 4 t.e.m. Zondag 7 Januari 2018

PLAATSNAAM

 VALLETTA

CATEGORIEN

 U9 (5X5) - U11 (7X7) - U13  - U15 en U17

 

 

PRIJZEN VANAF;

145 euro obv 3 nachten/HP in 3* Hotel (excl. vliegreis)

Malta is internationaal bekend als een toeristische resort, vrije tijd en vooral om de cultuur.

Malta heeft drie locaties in de lijst van UNESCO: de hoofdstad Valletta, het Hypogeum van Hal Saflieni en de megalithische tempels. 

 

Kom en ontdek ook haar sportieve kant tijdens de Epiphany! 

Het is makkelijker dan u denkt: goedkope vluchten koppelen met vele Italiaanse en Europese luchthavens!

 

Planning:

Donderdag, 4 januari: 

* Inchecken van teams
* registratie
* check in het hotel. 
* Technische bijeenkomst.
 

Vrijdag 5 januari: 

* Opening ceremony. 
* Kwalificatie wedstrijden.
 

Zaterdag 6 januari: 

* Kwalificatie wedstrijden 
 

zondag 7 januari: 

* finales van het toernooi voor alle categorieën, 
* prijzen. 
* Vertrek
 

CATEGORIEN

  • JO17       01/01/2000-2001           11x11                   2x25 min

  • JO15       01/01/ 2002-2003          11x11                   2x20 min

  • JO13       01/01/2004-2005           11x11                   2x20 min

  • JO11       01/01/2006-2007             7x7                    2x15 min

  • JO9         01/01/2008-2009             5x5                    2x15 min

 
   

INSCHRIJFKOSTEN

 

100 EURO PER TEAM(U9 + U11) ANDERE 150 EURO

   

ACCOMMODATIEPRIJS(3/4p. kamer)

 

VANAF 145 EURO o.b.v.  3n/HP/p.p.

   

Administratiekosten € 35,-

welke geheel ten goede komt aan de actie van ons

                    "Voor Kinderen Door Kinderen"

t.b.v. KiKa en Clini Clowns Nederland 

   

    


  
 
  • Prijzen zijn per persoon obv 4 dagen/3 nachten verblijf in Hotel HP/VP naar keuze! 
  • Lokale belastingen en busvervoer aldaar niet inbegrepen en dient ter plekke voldaan te worden!

Wat is wel inbegrepen in de verblijfskosten?

  • Toernooi-deelname
  • Halfpension of Volpension naar keuze in de geselecteerde Hotels (water tijdens de maaltijden zijn ingegrepen)
  • Deelname aan de Openingsceremonie
  • Hostess assisitentie voor groepen van minimaal 20 personen
  • Technische meeting coaches  met max. van 2 per team
  • Welkomstdrank na de coach-meeting
  • Souvenirs/medaille's voor alle spelers
  • Beker voor de eerste 4 in elke categorie, deelnemers plaquette voor alle teams
  • Entree tot de speelvelden
  • Technische ondersteuning op de velden
  • Medische assistentie op het sportterrein
  • Toernooi-bescheidenen
  • Water en ballen op alle velden


Interesse en staat het goede doel u aan ....Mail dan naar     

OPGEVEN EN INFORMATIE VIA JERO.SPORTS/Ronald van Marle  

  010 - 7513136(na 20.00 uur) / jerosports1@gmail.com